mandag 14. januar 2013

Nattens luner

Jeg leser litt, drikker kaffe og lytter til Janis Joplin:

http://www.youtube.com/watch?v=IYdIeorcwbc&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9ABvdTGeN__R0sI0vnr_fu9

Været er vakkert og jeg har glemt hva jeg skulle blogge om. Jeg hadde et langt blogginnlegg helt klart i natt. Overskrift som slo og et viktig tema. Humor og brodd skulle være tilstede. Men så har nok søvnen reist med innholdet likevel.

Selv om jeg nesten ikke sov. Det føltes iallefall slik.

Venstre hoft, lår og legg ville ikke roe seg. Det var vondter fra øverst til nederst. Men jeg orka ikke stå opp og ta min Venn i Nøden. Coctailen "Parabux". 1000 mg Paracet og 400 mg Ibux. Ikke verre altså. Jeg tar likevel minst mulig. Jeg tror ikke det er bra med for ofte. Da tror jeg virkningen gir seg etterhvert. Og hva skal man da ta?

Så jeg snudde meg på andre siden. Så på ryggen. Så på magen vridd mot venstre. På magen vridd mot høyre. På Ryggen. På godsia. Flytta ekstraputa fra skulder til hoft og til korsrygg. Mens jeg blogga i veg i hodet mitt. Fint man kan bruka natta til NOE.

Hadde jeg bare husket! Dere kan få et fint bilde istedet:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar